Rhodos del 3

Här kommer lite rhodos-utekvällar!


Kim och Jag

Sedan blev det lite mycket att dricka så vi larvade till oss och fotade arrangerade fjortisbilder.

obs arrangerat! =P

arrangerat =O

hahaha verkligen arrangerat!

Sedan träffade vi en killkompis till mig (som var på rhodos samtidigt som oss)

Vi mumsade i oss goda Strawberry Daquiris


Jag och Niklas (aka Gotte)


Sista bilden kommer inifrån nattklubben Colorado. Liveband och en himla massa dans.
Vi fick till och med följa med upp på scenen och dansa/sjunga till "I Love Rocknroll"

Underbart rolig kväll!

/ My

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder. Jag skulle bara vilja fråga om de var jätte dyrt att åka dit ni var? jag och min sambo ska nämligen ut och resa nu i höst och kanskab de blir grekland eller något annat varmt land.

2009-08-07 @ 22:39:33
URL: http://smilinggirl.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0