Sovdags

Nu har jag fräschat till mig ordentligt med ett långt bad, målat naglarna, scrubbat hela kroppen och krämat in mig, jag doftar ljuuuvligt :)

Den lilla resväskan är packad och klar! Har inte med så mkt kläder egentligen men 75% av resväskan är bara presenter till min fina turkiska familj <3 <3 <3 Lillebror där nere har snart födelsedag och jag har hittat en perfekt present åt honom! Åh, vad jag saknar dom allihopa!



Tårna är rosa och fina ^^




Bikinin, passet, pengarna, mobilladdaren, presenter - checked, checked, checked, checked, checked.

Nu blir det lite skönhetssömn innan dagen imon. Först blir det jobb och vid 21:30 återförenas jag med min älskling!

Ha en skön helg! Bilder kommer såklart!

Kram Liza

Det är nästan nästan så jag kan räkna minuterna! Bara 1369 minuter! ^^



Kommentarer
Postat av: Laila

gillar din blogg gumman :)

2009-08-29 @ 02:21:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Leia

Hoppas allt är bra med dig?

Och att du får en fin lördag!

2009-08-29 @ 10:31:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Di

naaw hoppas ni får en fin helg..

2009-08-30 @ 12:44:03
Postat av: Marina

Njut nu :)

2009-08-31 @ 06:29:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0