STHLM PÅ FREDAG

IMORGON ÅKER JAG TILL STHLM OCH PÅ LÖRDAG ÄR DET COLDPLAY!!!

Det blir min andra tur på kort tid! Storstaden skrämmer mig dock lite. Allting känns så stressigt och stort.. Man blir ännu mindre än vad man känner sig i Malmö. Men samtidigt så blir man lockad och vill dit för det är ju där man kan stöta på kändisar och b-kändisar på gator och torg =D Stockholm är fint och alla människor är som tagna från catwalken.

Kommer ihåg förra gången jag var där (då vi såg coldplay i globen) så vandrade jag och Sebastian in oss i ett köpcentrum någonstans på ett stort H&M. När jag kom hem så såg jag sedan några kommentarer från läsare som sett mig där :) KOM FRAM om ni ser mig! Jag hade blivit så glad. Visst hade det kankse blivit lite dialekt-barriär men det är bara spännande ^^

Oh, det pirrar lite i magen när jag tänker på allt.

Ska bo i en lägenhet på Kungsholmen. Idensgatan tror jag till och med att gatan hette.. Nära till stationen såg jag att det var :) Mindre chans att man inte hittar hem.

Vi blir ett gäng på 6 malmöiter som åker upp dit med bil. Jag, Sebastian, Moa, Moa's Ola, Anna (moa's kompis) och Annas pojkvän Emil.

LÄNGTAR!!!


Kom ihåg förra gången jag skulle se Coldplay. Dagen innan så la jag mig i solen och lyssnade på alla deras låtar på min mp3. Jag grät till vartenda låt, tårarna bara rann. Jag kunde inte förstå vad jag skulle gå igenom. Att jag skulle få se dom live. Att höra deras toner som jag hört så många gånger i så olika situationer gjorde mig så glad att tårar kom.
Fan vad jag är läskig :) Men det bjuder jag på.
Nu när jag tänker på i övermorgon så är det nästintill samma känsla. Mitt hjärta bultar och jag känner hur ögonen anstränger sig. Deras låtar och melodierna som dom framför spelar till mitt hjärta, djupt djupt djupt in där ingen annan varit.
 Vet att jag inte är ensam att känna såhär (moa moa moa moa).


/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

Men hallå! Det är ju Grolsch Block Party på skånegatan på fredag, det måste ni gå på! Så kanske jag ser er, då ska jag komma fram och hälsa :)

Ta tuben till medborgarplatsen bara så hamnar ni mitt i festligheterna!

2009-08-20 @ 15:27:10
Postat av: moa

jag håller på att avlida så mycket jag ser framemot det!! fyyyyyyyyyfan vad jag kommer gråta och få rysningar och hela köret aaaaaaah

2009-08-20 @ 16:28:16
Postat av: Molly

Vilka förväntingar folk som inte bor i stockholm har på stockholm, haha. Man inser nog inte hur bra det är när man bor här ;)

2009-08-20 @ 16:35:30
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag är superavundsjuk!!! Men hoppas att ni får det riktigt roligt - vilket jag inte tvilar på. (:

2009-08-20 @ 22:18:50
URL: http://matildafarkas.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, hur var det?

2009-08-23 @ 22:05:12
URL: http://butterflaj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0