Tisdag

Ursäkta för den dåliga uppdateringen från min sida. Har jobbat, träffat vänner, varit på Malmöfestivalen m.m.

Här kör vi en Dagens outfit till (är grym på att posta det tycker jag :) )





Linne - H&M
Stuprör - Vero Moda
Jeans väst - Ebay
Väska - pappas loppis
Sandaler -



Träffade mina absolut närmsta vänner på fika inne på Festivalen. Sorbé-glass på gräset mitt i solen, kan inte bli bättre! Fick världens finaste nyhet/överraskning av min vän. ÅH, vad jag är glad för hennes skull!! <3 <3

Jag är verkligen en lyckligt lottad tjej. Ibland bara går det bara upp för en hur lyckligt liv man egentligen har. Jag är verkligen lyckligt lottad.

Jag har ett jobb jag trivs bra med, en perfekt lägenhet, dom bästa vännerna i världen som alltid finns där, min familj är den finaste familjen på jorden, dom finns där i vått och torrt, pojkvännen är den underbaraste personen jag någonsin träffat och han får mig till den lyckligaste på jorden och livet leker verkligen!

Glöm inte att stanna upp ibland och inse hur lyckligt lottade ni är.

Älskar de fina budskapen på kärleksfestivalen i år. Texterna får en bara att smälta.


Skulle du hålla min hand om jag sade att jag var rädd för vatten?

Livet är lycklig, glöm inte att gör det till det bästa livet ni har!
<3

Kram på er! Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Härligt Liza.....vi finns där för er alltid...alltid....det vet ni.....



Älskar dig, så mycket det går!!!!



Mami

Postat av: Marilyn

Tänkte på en sak som du bloggade om....alla dessa buskap som går i kärlekens o vänskapens tecken...oj vad jag tycker det e härligt...vi behöver mera sånt...



Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0