Våran lägenhet



Tänkte ge er en liten smygtitt in i våran lägenhet, den är DOCK inte städad alls..
Mamma och company har semester så de prioriterar inte sånt.. den enda som har städat är jag såklart
(annars hade jag inte börjat fota, haha)

Vi bor mitt i centrala Malmö i en 120 (eller 102 kvadrat..jag kommer aldrig ihåg.. ja jag vet att man borde kunna märka skillnad men jag har inget ögonmått..)
Här har vi bott i 3 år, innan dess bodde jag och Mysan på Möllan med mamma och innan dess med mamma och pappa i Oxie.. en liten ort som ligger ca 2 mil utanför Malmö (där bor Nathalie kvar, en av våra bästa vänner som ni har sett på bloggen)

Tre sovrum (visar dock bara Mys och mitt)  ett kök, ett vardagsrum och två badrum

Kom in och kika :)



(Skulle göra det snyggt med text i picasa men den gjorde helt fel så det fick bli sådär...)
Går man in i hallen ser man två dörrar.. den vänstra leder till Mys rum.. Den högra till mitt :)



Här inne bor jag! Vilken fin hemsida jag har uppe på datorn ^^


Här inne bor My (hon lär döda mig men ville visa lite "behind the scenes")


Här är Mys och mitt lilla lilla badrum..
Vi ska egentligen ha upp ett badrumsskåp till vårat smink men det vill inte hoppa upp själv =)


Här är vårat stökiga kök.. =)


Vardagsrummet..



Här inne sitter jag och My ungefär varannan månad.. Inte direkt vårat favoritrum alltså, haha!




Här är min och Mys stoooora balkong..
Det högra fönstret är Mys fönster, det vänstra är mitt :)
Här spenderades varenda värdefulla soltimme i våras
Vi är inte så ofta på balkongen så orkar aldrig göra vid den.. inte minst nu när vi jobbar



Här är utsikten.. kunde haft bättre väder ^^
Ser ni hur de har börjat sätta upp karuseller inför Malmöfestivalen som börjar på fredag?
Den har till och med flyttat lite närmre oss i år, på gott och ont.. Ska iaf bli riktigt mysigt!

Ska någon av våra läsare gå på Malmöfestivalen i år förresten? :)


Hoppas ni gillade rundturen, det får bli en bättre en annan gång!


Kram! / Kim

UPDATE :
KIM, SOV MED ETT ÖGA ÖPPET..
Btw, såhär ska det egentligen se ut på mitt rum..^^
Att jobba kväll 3 dagar i rad tar ut sin del.
/ My


UPDATE 2:
My jag jobbar hela veckor och  man kan ändå äta på mitt golv ^^
Sov med lampan tänd inatt!
/Kim

Kommentarer
Postat av: dIANA

Hahah

KUL!

2009-08-12 @ 22:44:35
Postat av: Lotta

mysigt vilken stor balkong!! :)

då har ni riktigt nära till stan, bor oxå mitt i stan saknar dock balkong:(

kommer hänga på festivalen varje dag haha...mest för matens skull ;)

2009-08-12 @ 22:54:38
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: Marina

Hahaha, ni är för roliga :)

Hade så gärna gått på Malmöfestivalen men nu har man börjat jobba igen så det blir inget =/

2009-08-13 @ 08:04:29
Postat av: I´m a devil angel in the world

Haha, funny ;)



Jag ska på malmöfestivalen !!!

2009-08-13 @ 10:48:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0