2009-12-07

Ikväll efter att jag varit klar med mitt och kommit hem kom pappa och hörde om jag ville med på lite rundor. Vi åkte på olika loppisar och åt pizza på Burlövs Center.

Pappa hade en överraskning i baksätet. "Caner har ju aldrig firat en jul. Då är ju den obligatoriska chokladkalendern ett måste när han kommer!"

I baksätet låg en Askungen-kalender och en Spindelmannen-kalender. En för mig och en för honom :)




Lilla pappsen <3 Sen att han kommer den 19:e och måste äta 19 rutor på en dag är en annan femma. Ja, jag får väl agera snäll flickvän och hjälpa honom att äta :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Ha ha ha ha ha...ja du har en rolig pappa du...Caner kan ju få en chokladchock kanske...inte alls bra...



Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0