Ett litet försenat hej..

Då är jag tillbaka på bloggen!
Förra veckan låg jag hemma i världens värsta magkatarr, har aldrig haft det så jobbigt.
Får hålla tummarna för att det inte är ett tecken på att det snart är utvecklat till magsår..

Nu är jag i alla fall frisk och har snart lite julledigt ifrån jobb.. då blir det en massa fotande och uppdateringar.
Snön lägger sig i skrivande stund över Malmö och ikväll blir det tacomiddag hos syster.

Imorgon blir det julshopping med brorsan, My, Liza, pappa och Caner. Sen åker vi till Vellingeblomman och tittar på deras tomteland..för att senare julhandla till julafton.

Har hört att det ska bli en plusgrad på julafton?
Tänker ignorera detta helt.. måste ju ha en vit jul för en gångs skull.
Jag var kanske bara ett par år sist det hände?

Mer uppdateringar följer ikväll, ha en underbar dag så länge!

Kram

/ Kim


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0