Imorgon!!!

Jag säger: Välkommen tillbaka till världen, Liza.

Herregud, efter 4dgr influensa är jag något bättre. Krafterna är dock på sparlåga då jag inte kunnat äta på 4 dgr :(

Jag blir aldrig sjuk, men när jag väl blir det slår det på stort. Idag är första dagen jag är på benen igen och förstår ni hur mycket jag har att förbereda inför imorgon?? Lägenheten ser ut som fan, det måste tvättas, diskas och en del julklappar måste packas in innan älskling kommer imorgon! Allt detta ska göras med virus i kroppen och noll näring i mina vener. Aja, vad gör man inte för kärleken? :)

Förstår ni att älskling kommer imorgon??
AAAAAAAAAAA! Hela jag pirrar, mina ben skakar när jag tänker på det och jag blir alldeles varm!! Min lilla älskling!!

Han flög till Istanbul igår, en dag tidigare för att hämta ut sitt pass från Svenska konsulatet. Lilla älskling är så nervös inför flyget. imorgon Flyget till Istanbul var tydligen rätt skakigt och skrämde slag på honom så hela dagen idag går ut på att försöka lugna honom inför den långa flygresan till Sverige :) Sen att det ska snöa som bara den imorgon gör ju inte saken bättre men jag har råkat "glömma" säga att ett snöoväder startar inatt och ska pågå hela dagen imorgon :) Det man inte vet :) Så tänk på mig imorgon vid 09:10, då jag återförenas med mitt liv! ÅÅÅÅH, jag längtar så att hela jag spritter!!

Nu är pappa på väg hit med mat till mig då jag måste försöka komma på benen igen och få upp mina krafter efter 4dgrs sängliggande.

Imorgon blir det middag hemma hos mamma med hela familjen samlad. Åh, dessa 2,5veckorna kommer lbi underbara!!

Imorgon Imorgon Imorgon!! Nu är det bara 19timmar och 33minuter kvar!!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Älskar dig gumman o e så glad för din skull...eller er rättare sagt! Ja, det ska bli roligt i morgon med alla flick o pojkvänner o middag hemma hos oss....



Sov nu gott o hämta mer krafter till morgondagen.



Mami

Postat av: Jennifer

Åh gud vad glad jag blir för eran skull:) kommer nog bli hur bra som helst:)

2009-12-17 @ 23:09:45
URL: http://clearyourheart.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0