Mamsens fina jul <3

Här kommer lite bilder från vår julafton hos mams <3 Den var perfekt och varm, som alltid <3



Jag, älskling, systrar, mams, brorsan och Thomas satt till natt-timmarna och pratade, åt gott och hade riktigt riktigt mysigt tillsammans. Vi myste med ljus, lussekattor, kanelisar, julgodis och försökte prata turkiska med älsklings bästa julklapp, en Svensk-turkisk ordbok från mamma och Tompa! :)

Aftonen började med mat, massvis med maaat! Mammas perfekta köttbullar, prinskorvar, skinka, ja, allt som ska finnas på ett julbord!

En upptagen Mysa sms:ar :)


Alltför ofta saknade jag min familj och fann dom här, i Mysans rum, uppslukade av Farmville, haha!



Älskling hjälpte mams att ordna det sista till julmaten.



Jag och systrarna tittade mest på :)


Sen lekte vi julklappsleken som är en stående tradition i vår familj, alltid lika uppskattad och kul! Efter det blev det dags för den stora julklappsutdelningen. Som alltid, tar den några timmar, då det är berg av klappar som ska delas ut.

 

Sen satt vi och myste hela kvällen tillsammans och pratade en massa mellan himmel och jord!


Det var en jätte fin och mysig jul hemma hos mams, som alltid <3 <3


Denna julen var extra speciell då jag fått dela den med min andra halva. Livet kan inte bli bättre just nu! Har haft en helt underbar jul med min bästa familj som verkligen är den finaste familjen man kan ha <3 Älskar er så himla mycket ska ni veta!

Idag var det Rea-kaos på jobb och jag var helt slut när jag kom hem! Vad ärdå bättre än att älskling suttit och rullat köttbullar till oss, och man kommer hema till ett dukat bord. Han är bäst min fina ängel <3

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer. En liten älskling väntar på mig och behöver lite uppmärksamhet <3 <3

Kram kram! Liza


Kommentarer
Postat av: Marilyn

Ja, den här julen blev helt perfekt...precis som alla andra jular...speciellt var det att Caner kom o fick dela den med oss...det e fin, varm underbar människa...som kommit in i ditt liv...



Älskar dig o dina syskon så otroligt mycket!



Snart ska vi ses igen o hitta på nåt roligt tillsammans...



Pussarfrån Mami

Postat av: Sofie

Jag undrar hur funkar julklappsleken?? Kan ni berätta och lägga upp bilder på julklappar ni har fått!?

2009-12-28 @ 10:26:20
Postat av: Di



Min äldsta dotters pojkvän var här över julen, han e annars bosatt i Turkiet...



"Nästa gång min dotter ska till Turkiet ska hon gifta sig o sen bär det av till Sverige för de unga tu...med bröllop o allt vad det innebär här i Sverige...dom ska bo här i Sverige så fort hans uppehållstillstånd är klart...ska bli härligt att få ha dem båda nära...."

ÅÅÅ vad kul!

Grattis:)

2009-12-28 @ 23:45:06
Postat av: Mia

Jag undrar liksom Sofie - hur går den leken till?:)

2009-12-29 @ 23:41:55
URL: http://miiaz,soclog.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0