Mina reafynd!



Här är lite av mina rea-fynd!

Kim och jag stod utanför ett köpcentrum klockan prick tio för att kunna norpa åt oss alla godsaker. :O
Vi kände oss lite missplacerade bland alla fjortisar som sprang till Ginatricot men det vara bara kul ändå ^^.

Den stora vita tröjan är storlek L (ville ha en oversize) och kommer från Ginatricot för endast 74:-.
Den röda och randiga tröjan kommer också från Gina, båda kostade också runt 70 kronor.

Jag älskar när saker sitter riktigt tajt och när det sitter riktigt löst. Den randiga tröjan och vita är mina nya favorit-plagg. Har nog gått nonstop i den vita, från morgon till kväll.

Hittade även två par trosor. 29:- styck!

Kram
My

Kommentarer
Postat av: Marina

Nu vill jag inte klaga på er fina design på sidan men jag orkar inte längre, det blir så sjukt segt och sidan hänger sig varje gång jag är här, vilket gör att jag drar mig för att läsa bloggen =/



2009-12-29 @ 10:55:28
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: L

finfina rea fynd :)

såg er faktiskt inne på GT på Hansa men vågade ej säga hej haha :P

2009-12-29 @ 17:12:58
URL: http://lumpy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0