Nyårs-förberedelser!



Dagens inhandlande!

Partyhattar från PartyLand för runt 20 kronor
Partyparaply och bordsdekorationer för runt tian och nyårsdricka :)

Breezer'na får mig alltid att tänka på Rhodos med mina flickor. :) Vi satt och stekte vid poolkanten med varsin god dricka. Watermelon fick alltid hamna i min hand. Kommer ihåg en sak som jag alltid skrattar år. När alla andra tjejer på hotellet satt och spännde sig för alla gäster och sökte uppmärksamhet så satt jag och mina tjejer och gluffsade i oss chipspåsar och munkar, hahaha. Jag kunde inte bett om finare bästa vänner än dom jag har. <3

Kram
My

(Marina - Självklart ska vi fixa snön! Eftersom kim har precis skaffat sig en ny laptop så flyter allting på så fint här så vi har inte tänkt på att det kanske inte går lika smidigt på allas andra datorer. Vill inte själv gå in på vår blogg från min stationära för att den hackar som en jäkel ^^. Kim har tagit bort några flingor tillfälligt nu, snart kommer en mysig vinter-design så då kanske vi skippar snön helt. Vem vet :D ska bara sätta igång fantasin )

Kommentarer
Postat av: nath

åhh vad du är söt <3 ni är bäst hihi. och nyår kommer bli kanon! hur många hattar fick du tag på? :D måste också fixa!!

2009-12-29 @ 17:23:29
Postat av: Marina

Åh vad det går smidigt nu! Underbart, tack! Nu kan jag läsa utan att behöva starta min min kassa dator :) Kram

2009-12-30 @ 08:46:50
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0