Vår underbara lilla julafton

Hoppas ni haft en underbar julafton med mkt mys, klappar och kärlek <3

Vår julafton var världens mysigaste! Den startade redan klockan 10:00 hemma i min lilla lägenhet där jag och Caner bjöd på en jätte stor frukost för min familj. Pappa, Kim, My och broren Mattias kom över och vi myste tidigt på morgonen med julmusik i högtalarna. Det blev Amerikanska pannkakor med grädde och sylt, turkisk omelett, kokta ägg, bröd, sallad, ost, hemmagjorda smoothies och olika pålägg. Efter frukosten samlade vi energi framför tvn :)



Vid 13tiden åkte pappas lilla buss till Oxie hem till papps där vi fortsatte myset. Vi löste korsord, spelade musik, tittade på julfilmer, jultecknat, och pratade innan maten börjades lagas.

 

Vi inspekterade pappas fina lysnade trädgård <3

 

 



Ett stort julbord tillagades och vi åt tills vi nästan sprack :)




Bror Mattias, syster Kim och Liza :)


Papps och Mysing <3

Sedan blev det julklapps-utdelning och ett gottebord med Kim&Mys perfekta hemmagjorda kanelisar och mandelmusslor och mitt&Caners julgodis <3





Vid 21tiden var vi trötta och stegade vägen mot tåget till Malmö...

En helt underbar och perfekt julafton med massor av värme och mys. Älskar min familj så mycket!

Imorgon blir det en stor julmiddag hemma hos mams med julklappsleken, klappar och mera mys! <3 Ska bli jätte mysigt!! Längtar så himla mycket efter mammas mat och mera julmys!!

Idag tar vi det lite lugnt då Caner har fått en mystisk allergi som bara kommer fram varje gång vi träffas. När jag åker från Turkiet eller då han åker hem igen försvinner den och han är frisk som en nötkärna men varje gång vi ses blir han så täppt i näsan och nyser som bara den. Har slutat med min parfym såväl som hårspray och annat starkt luktande, men ändå slutar han inte nysa och kan knappt andas :/ Har precis kommit hem från Apoteket där dom inte har ngn aning om vad som kan framkalla denna allergi. Är älskling allergisk mot mig?? :(

Ha fortsatta underbara juledagar mina vänner!! Mys nu riktigt mycket med familjen!

Kram på er från Familjen Gustafsson! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snubblade in här via nån annans blogg :)

Blir alltid nyfiken när jag ser nån annan tjej som har turkisk kille precis som jag :)



Jag och min man har varit gifta i 10 år nu :) Gud va tiden går fort när man har roligt S



Lägger din/er blogg bland mina favoriter och kommer garanterat komma tillbaka.



GOd fortsättning!!!



Kramar Jenny

2009-12-25 @ 14:35:21
URL: http://yennny.nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0