hah!



Jag har precis upptäckt en egenskap med mig.
Jag är perfektionist!
Fast  jag är det bara när det gäller ett visst föremål, min säng!
Den måste vara 150% mjuk, iordning, nybäddad och lukta gott.

Jag kan inte säga att jag är en slarvmaja i allt annat i livet men när det kommer till sängen så blir jag exalterad! som ett barn i en godisaffär - Det är galet!

Jag har en jättemjuk säng med en 7 kuddar (gått ner från 9), två bäddmadrasser och två täcken! ^^
Kan inte slita mig från mina täcken. Har ett duntäcke och ett nyinköpt bomullstäcke i sängen. Vill inte lägga undan ett så jag sover med båda två bredvid varann.

Hade man velat så hade man nog kunnat leva under alla täcken och kuddar i flera år utan att bli upptäckt.

Jag är nog rätt galen ändå ^^
undra varför man fått denna hysterin till en möbel?

/ My

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har aldrig ens tänkt tanken på mer än ett täcke och två kuddar.... men det låter otroligt mysigt!

Synd att inlägget Kim (?) skrev togs bort, det var väldigt fint. :)

2009-01-15 @ 20:17:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0