tass tass



Kvällen igår var hur mysig som helst :)
Lugn men ändå fartfylld.

Träffade mina tjejer och satte oss på puben "barcelona". Tog nån cider och skvallrade så mycket vi bara kunde. Blev även en hel del Twilight/England-snack ^^ 34 dagar kvar tills vi åker!

Sedan gick vi och tog en mumsig efterrätt och snackade ännu mer.
Träffade även på min kompis Jesper och hans gäng innan dom skulle ut.

Jag tror inte att människor kan förstå hur mycket längtan det är för mig och tjejerna när det gäller Storbritanien. När det är några dagar kvar kommer jag inte till att kunna sova. Twilight-eventet kommer bli så kul! Och som mina kompisar hade sagt "och vi kommer vara så SNYGGA" hahaha.

nä nu ska jag nog runda av.
Ha en trevlig dag :)

Kram
My



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0