Volumemaster



Fick den världsberömda "Volumemaster" i julklapp av min kära pappa. Hade inte läst på så mycket om den för alla sa att den var underbar så jag förväntade mig en riktigt bra hårpryl!
När jag testade den för första gången så hände inget "wow". Mitt hår reste inte sig något speciellt och man såg det våfflade håret rätt rejält igenom. Fick mest volym av den när jag tuperade (riktigt mycket!!) och sprayade med både hårspray, saltvattenspray och "dust it" på samma gång. Men jag hade kunnat få samma volym även om jag bara gjort det och skippat Volumemaster.

Har jag missat något eller vad gör jag för fel?
Vill inte känna att 700 kr är åt skogen =P

Ett tips till alla som funderar på att köpa den för dessa dyra pengar : Testa den på något sätt innan du köper den så du slipper bli besviken. Och blir du besviken så köp en tuperingskamm istället. Ungefär lika bra effekt och så sparar du hundralappar. ^^

/ My

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ser den inte i princip ut som en våg/våffel-tång?

2009-01-05 @ 21:38:54
Postat av: My

anonym - Jo det gör den i princip. Fast den är inte utformad som en. Denna är mer kantig och hård än en vanlig våffeltång som är lite mer rundad.

2009-01-05 @ 21:47:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0