090714


Idag var jag på stranden ENSAM och solade i några timmar :)
Har aldrig varit på stranden själv faktiskt men det är något jag absolut kommer göra igen. Här kan man vara skabbig och svettas flodor i sin ensamhet ^^ hahah.


Btw, detta är jag på jobb ^^ En lite komisk bild som jag tog till mina tjejkompisar som vet hur otränad jag är :D

IDAG SKA VI TRÄFFA LISA IGEN! ! ! ! ! !
Har saknat henne jättemycket <3
Vi ska äta något gott och så fick jag höra att hon köpt presenter till oss :O.. sånt där kan jag inte motstå.

Nu måste jag hoppa in i duschen!
Ha en underbar dag alla fina läsare!

Btw, Hamstern LEVER, hahaha. Skrattar lika mycket när jag läser kommentarerna som kommer in då och då om "mimi på grillen"-tanken. Jag lovar, jag hade inte grillat till henne även om hon var den sista vandrande köttbiten på jorden! (Och då är jag jättesvag för köttbitar)

Kram
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0