090721

Nu är det dags att jag updaterar lite igen :)

Har blivit så stressigt för mig de senaste dagarna (som varit och som ska komma).
Kom hem från Åhus och jobbade direkt. Imorgon är enda dagen jag är ledig fram tills semestern.
Ska försöka lägga upp bilder från Åhus (om inte kim gör det först).

Har även precis tagit ner resväskan till Rhodos =D
Jobbar kväll alla dagar som kommer så tyckte det var lika bra att jag var ute i god tid.
Har även en lapp med massa saker att göra som jag kryssar i för att komma ihåg vad jag gjort och inte gjort.
När jag verkligen vill det så kan jag ha total koll över mitt liv ^^ trodde jag aldrig för ett halvår sedan.

Idag kommer en viss Nathalie till mitt jobb och gymmar =D
Underbart med fint besök när man sitter i receptionen och gungar på stolen.

När jag kommer hem är det "So you think you can dance" på tv. Får inte missa! Hinner precis hem till det.

Imorgon kommer även Liza hem till oss och äter middag/lämnar lite kläder o skor till mig, hehehe.

Ha en underbar dag allihop!

Kram
My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0