Annu en varm dag..

Oj, vad varmen kan ta kal pa en! Varje dag ar so otroligt varm och all energi sugs ur en... Man orkar inte gora sa mkt under soltimmarna...

idag blev det en heldag pa stranden med mina 2 pojkar :) Vi akte till en liten vik har utanfor och vattnet var bade varmt och blatt. Ett jatte mysigt stalle! Inte sa mkt folk och stranden var ren och fın. Det blev aırhockey, mat, solning och bad.










Jag ar rejalt rod idag och kroppen varker pa alla stallen. Sa vı ska ta det lugnt ikvall.

Nu ska jag ut och gora svenska kottbullar al'a mamsen :) Forsta gangen pa notkott men det ska nog blı gott :)

Kram pa er!


Saknar er Kım, My och mamsen <3 <3

// Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Köttbullarna blev säkert jättegoda...jag har oxå tillagat såna idag med stelt potatis...mums...håll tummarna för mig i morgon kl 8....



Älskar dig!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0