brev

det ramlade nyss in 6 stycken brev till bara MIG i min brevlåda.







det första var från cattis och alex, ett par vänner till mig. ett par tingeling-öronhängen . de tänkte väl på mig när de såg dom.. jag älskar att få brev. ska matcha dom med mina sexiga tingeling-mjukis i rhodos. det är så fint att få brev när man minst anar det.




de fem resterande var från elin.. och på ett stod det "läs detta först!" det visade sig att det var 4 brev som jag skulle ha med i grekland och läsa under resans gång när jag saknar henne, höll på att dö.





ungen avslutade brevet med "läs nu inte de andra breven förrän sen! gud ser allt!" haha..




och så luktar alla som elins parfym. jag är så himla lyckligt lottad tack min fina älskling, ska tänka på dig jämt. har till och med gjort en spellista på ipoden som heter "elin" :)


 / kim

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är så fint med vänkärlek:) vill också ha sånna brev!

2009-07-24 @ 19:23:25
URL: http://littlelejna.blogg.se/
Postat av: Julia

Ni är så fina ihop! :)

2009-07-24 @ 22:06:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0