:)

"jag pussade precis din tandborste hejdå"

"först tvättade jag av det vita som du alltid har kvar och sen pussade jag på stråna för det är ansiktet"

"den kan ju inte ligga där ensam och ovårdad när jag tog bort min egna tandborste"

/ Sebastian


Det första Kim sa var "uee" hahah, det är lite uee för utåt folk men för mig är det smältande :$

Jag har en tendens att aldrig skölja bort all tandkräm från tandborsten, så den är alltid vit. Att Sebastian ens lägger märke till att jag alltid har det kvar är gosigt för mig.

Idag lämnade han Sverige för en vecka i Magaluf, själv lämnar jag imorn för en vecka på Rhodos. Känns skönt att vi delar samma medelhav tillsammans ändå :) Hoppas inte han pissar i havet. OKEJ nä nu blev det inte gulligt längre, hahah. Fan, jag har det svårt att vara lika gullig som Liza och Kim :'D

Sov gott!



/ My

Kommentarer
Postat av: Tanja

haha, vad gulligt! ah du är lika gullig som Liza och Kim.



Ha en wunderbar resa.. menar 4 bästa vänner i grekland vad kan bli mer rätt... kommer kräva bilder dock !



Kramar i massor

2009-07-25 @ 01:20:31
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Tanja

Förresten! Glömde helt att berätta, frågade dem som har Eternal Twilight och de sa att man fick köpa fler biljetter än bara till sig själv :) så vi handlar eran så ni helt klart har eran!



2009-07-25 @ 03:31:40
Postat av: Emma

Hej ni söta! Jag ska bege mig till Malmö på onsdag för att hälsa på min farmor och givetvis har både jag och syrran sparat vår lön för att kunna shoppa järnet nu. Jag bara undrade om ni kan tipsa om era absoluta favorit affärer i Malmö? Vad får man inte missa liksom? Vore bra att veta! Tack så mycket och ha det så kul på resan My och Kim! Kram

2009-07-25 @ 10:49:09
URL: http://butterflaj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0