Malmö

Sitter och saknar min älsklingar... Hoppas dom tar det lugnt i Rhodos och inget dumt händer :/

Har pratat min dagliga stund med pojkvännen... Saknaden är som störst på kvällarna när man sitter här ensam i tystnaden :( Bläddrade igenom våra otroligt många bilder vi har tagit tillsammans. För inte så länge sedan var han i Malmö. För inte så länge sedan delade vi min vardag, andades samma svenska luft och det var underbart...

Det slog mig hur vackert Malmö är. Vilken fin och grön stad det är. Därför bjuder jag på lite Malmöbilder så här på kvällskvisten :)

Enjoy :)

















Ok, det blev många på pojkvännen såg jag ^^¨Får jämna ut det med en bild på mig i Istanbul :)



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marina

Wow! Var det första gången i Sverige? Vad tyckte han om Malmö? :)

2009-07-28 @ 11:03:19
Postat av: Sofie

Får man fråga hur du har träffat din pojkvän?!

2009-07-28 @ 13:38:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0