Måndag

Dagens lycka : att hitta en kvarglömd subway-cookie i väskan från igår. *mums*
Dagens olycka : att ha magont pga jobb imorn (semester i 1 v gör det alltid lite kämpigt att gå tbx)
Dagens humör : neutral. Varken glad eller sur. :)
Dagens planer : Att sola på balkongen o kankse kontakta pappa för en tur i stan.
Dagens planer (detta kommer hända) : Det blir molnigt jag sitter vid datorn, orkar inte göra vid mig och tänker på att träffa pappa en annan gång.
Dagens hoppfulla : min söta mamma. Önskar henne lycka till idag klockan 1 <3 Det kommer bli skitsnyggt!
Dagens saknade person : Lisa :(
Dagens fanskap : Min mage
Dagens frågetecken : Undra vem som vunnit platsen i mammas mage av Kim o mig om vi inte blivit tvillingar?
Dagens hungriga : Subway-cookie'n :O

tack tack för denna lilla korta och totalt onödiga tid :D


Bebis kim och bebis my äter kladdig gräddbulle :)


bulldogmy a la creme

/ My

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Angående dagens hoppfulla: Jag kan bara säga att jag e sååååå glad....ler mot hela världen nu ju!!!!



Angående dagens frågetecken: Så e jag världens lyckligaste mamma som fick tvillingar som kämpat som ni gjort för att få jobb...o för att ni e dom ni e!!!!!

Postat av: Marilyn

Goa ni e på bilderna....



Puss Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0