Ni är så fina...

Sitter här hemma i min säng, ler och blir alldeles varm inombords av era fina fina kommentarer! Ni är för underbara! Jag har alltid varit rädd för att öppna mig på bloggen, håller ofta saker inom mig, men tänkte att det kändes dags försöka berätta för er om mitt lilla liv...

skulle vilja krama er allihopa! Tack för alla fina kommentarer! Dom värmer så himla mkt! Självklart kommer jag berätta mer för er om allt! Det kan vara en cirkus att ha en pojkvän i ett annat land, en annan kultur och medandra vanor än en själv, det ska jag säga! :) Ni ska få följa med på min resa...

Kram på er allihop och God natt!! // Liza



Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Kramiz Liza <33

2009-07-30 @ 13:02:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0