sommar



det här var våran "dagens utsikt"! (haha alltså vyn a la bo01 och havet..inte kvinnan som står och byter om)

idag blev det stranden med ett gäng kompisar, alltid lika uppskattat
jag sitter hemma nu och är alldeles röd, tar det lugnt för första gången på snart en vecka
det har mest varit jobb och ärenden nu om vardagarna
men jag gillar det, jag blir en mycket mer lyckligare människa när jag blir sysselsatt och känner att jag gör någon nytta
många i min omgivning har märkt hur jag har förändrats i dagarna, det är skönt :)

nu ska jag läsa twilight på balkongen och bara njuta!
imorgon blir det bullbak och grillning hemma, för att senare avsluta den ljumma sommarkvällen hemma hos pappa i hans trädgård..

kram på er! trevlig helg
/ Kim

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Vi e såå glada för din skull Kim...du har blivit mycket gladare o mer kommunicerbar....älskar dig!!!!



Mami

Postat av: I´m a devil angel in the world

Haha, jag o en kompis var oxå på ribban igår. Såg dock inte er :(

2009-07-04 @ 09:40:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0