AHH!!



Nu är vi så spända att vi biter på naglarna =D

Vi bestämde oss alla fyra för att ta en "nap" klockan 6-8 för att vi sticker mitt inatten. Jag och Moa fick panik för att vi inte kunde sova och jämrade oss för varann. "ÖGONLOCKEN LA SIG ALDRIG NER!!!"

hahaha ^^

Nu är Kim i hallen och försöker trolla bort några extra kilo från resväskan genom att placera det annorlunda. Låter henne stå där 20 minuter till, sen går jag ut o plockar ut det onödigaste hon tagit med sig ^^

"MY HJÄLP MIG, OM JAG STÅR PÅ VÅGEN OCH SEN HÅLLER I VÄSKAN SÅ KANSKE JAG FÅR EN MER EXAKT VIKT, KAN DU LÄSA AV DEN?? JAG SER INGET! HELVETES SKITVÅG DEN STÄNGER AV SIG SJÄLV"
hehehehehehehehe

Själv väger min bara 17,5 så jag är räddad (och då har jag ändå med mig farligt mycket bra grejer).

Hela dagen har varit en stor planering!
Träffade tjejerna för att gå på Ginatricots rea galgar. 49:- för klänningar kan man bara inte säga nej till!
Kim köpte en vit med volanger, får visa nästa vecka ^^.
Sedan bar det av till polska marknaden för att köpa en ny mascara, forex för att växla fickpengar till resan och coop för att köpa lite "nattmat" som vi ska tillaga hemma hos Moa klockan ett på natten för att vi ska få nått i oss innan taxin hämtar oss halv tre.

Fläskfile med pommes och bernaisås ^^ alltid samma visa, men gott är det!

Jag kan inte låta bli att avsky plan när det har stått så mycket om det på blandannat aftonbladet.se o.s.v :(
Men jag vet att fler olyckor sker i trafiken än på flyg. Mår bara pyskiskt dåligt av kännedomen att jag inte kan göra ett jävla piss, kontrollfreak ^^

NU fick jag ett samtal att en viss Moa är på intåg så jag får nog sluta blogga. =D

Alla mina nära glöm inte att jag älskar er mer än allt i världen..

Många kramar
My (Kim hälsar nog också ^^)

Kommentarer
Postat av: tina

Jävlar vad snygga ni är. O: Det är så man blir avundsjuk. q: Jättefin blogg!

2009-07-26 @ 00:49:44
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Dalia

Ha de så himla kul där borta, det är ni värda!

2009-07-26 @ 10:07:42
URL: http://delile.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2009-07-26 @ 16:11:34
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag har frågestund just nu så gå gärna in och fråga någonting :)

2009-07-27 @ 20:46:54
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0