gissa vart! :D

NU ska jag publicera vart vi ska resa :D
Det blir jag, Kim, Moa och Nathalie!

Ni kan ju gissa vart vi ska genom att se bilderna i ordning.


Vackert hotell! Men vart?

Här kommer man sitta många kvällar.

djungel?

sola och bad!



hmm. Säger denna stranden er något? ( :

Lite "Volterra"-känsla men NEJ tyvärr inte italien :D

Hmm, dessa vitmålade hus säger kankse många något?

Med denna kända byggnaden så måste ni nästan veta vilket land iafl :D

JA, DET ÄR GREKLAND!!! :D:D:D:D

och ön heter... RHODOS! :D :D :D

RHODOS HERE WE COME!
26 juli -2 augusti far vi iväg och har en kanonvecka tillsammans! Åker med Apollo och hotellet är 3+, heter Hotell continental och ligger i Rhodos stad.

Jag och mina tjejer vi är som en liten familj så detta blir vår första familjesemester tillsammans(:

JAG LÄNGTAR!
ngfosjeingowengåowengiwe

Någon läsare som varit där får mer än gärna lämna en kommentar om stället :D

/ My

Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Har inte varit på Rhodos men i Grekland var jag för några veckor sen. Underbart vackert, lagom varmt, turkosa vågor som man bara ser på TV och god mat! Jättefint verkligen!!!!!

2009-07-10 @ 17:16:26
Postat av: My

Devil Angel - Ohhh vad kul att läsa! Nu blir man ännu mer taggad :D tack för kommentaren :* KRAM!

2009-07-10 @ 18:05:37
Postat av: Nicole

Vart beställde ni resan och hur mycket blir det? :)

2009-07-10 @ 18:21:12
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: My

NIcole - På apollos sistaminuten sida :) Den gick på runt 5000 :- (och då är det ändå en sistaminuten, så den var inte speciellt billig)

2009-07-10 @ 18:39:00
Postat av: Julia

Jag har varit på Rhodos! Underbara stränder (tyvärr steniga), medelhavet är underbart, maten är väldigt god, grekerna gudomligt snygga (men lite jobbiga) och staden mysig, särskilt gamla staden :) Ni kommer säkert få det helt underbart! :D

2009-07-10 @ 22:12:58
Postat av: anna

och jag befinner mig i balttelandet ovanför grekland med fina förkotningen MK.. ni får ha det så kul :)

2009-07-11 @ 02:02:22
Postat av: moa

:D:D:D:D:D:D:D:D UNDERBAAAAAAAART

2009-07-11 @ 03:51:23
Postat av: ylva

jag har varit där och kan bara säga att ni just har bokat en resa till paradiset. ni kommer få en otroligt lyckad semester :)

2009-07-11 @ 19:57:19
Postat av: Martina

Jag har också varit där!

I staden finns(fanns?) massa konstnärer som kan måla av en för en hyfsat billig peng, och det blir verkligen skitlikt!

2009-07-12 @ 11:55:04
Postat av: Martina

Och just det..Det går en-dags-utflykter till Marmaris också ifall man vill shoppa på en stor basar :) Det rekomenderas också!

2009-07-12 @ 11:56:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0