henry



för någon dag sen hade jag så ont så my satte min björn i micron och värmde upp honom. sedan kom hon in med honom till mig. var så känslig och han var så söt så jag började nästan gråta. wimp. men han värmde magen så bra. my tycker att han luktar för mkt lavendel så hon satte en handduk runt honom

min lilla tiggarkärring!

henry finns att köpa på cool stuff (www.coolstuff.se) och självklart i cool stuff-affärerna
för er som också är wimpar och har ont då och då råder jag till att köpa honom
han är underbar!

/ kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart att göra värmekudde i något sött, istället för att bara ha en påse!

2009-06-30 @ 08:04:56
URL: http://dilas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0