Ponton

I torsdags rasslade ponton ner i brevlådan och den högg jag och Elin när vi hade varit på en shoppingsrunda!
Det var en aning mäktigt att få se sig själv publicerad sådär, väldigt väldigt kul :)

Här kommer bilder!
Längst ner i inlägget lägger jag in de ställen där ponton säljs.. så att ni läsare kan få tag i ett exemplar om ni vill :)





Ser ni mitt namn? ^^



Utan att jag visste om det så råkade en till text komma med i ponton som jag hade skrivit (utöver de andra två)







mittuppslaget med min profil och en av mina texter









på baksidan av min profil fanns den sista texten





Göteborg
Nätverkstan Ekonomitjänst
Press Stop Götgatan
Vänder sig om

Helsingborg
Dunkers kulturhus, butiken

Karlshamn
Antikvariat Bode Carlshamn

Lund
Press Stop

 Malmö
Tidskriftsbutiken Malmö

Sunne
 Direkten Sunne

Umeå
Bokcafé Pilgatan
Press Point

Uppsala
Akademibokhandeln LundeQ

Stockholm
Akademibokhandeln City
Hedengrens bokhandel
Hållplatsens T&T AB
PunktMedis
Press Stop Söder
Press Stop/Pressbyrån
Söderbokhandeln

Sundsvall
 
Kulturmagasinet

Östra Emtervik
A.L Museum of E&U


Kram!  / Kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va kul, Grattis!

2009-06-21 @ 23:46:48
Postat av: I´m a devil angel in the world

Grattis! Känner mig nästan lite stolt, men vet faktiskt inte varför!

2009-06-22 @ 12:46:25
Postat av: Marilyn

Stolt.....????....det e bara förnamnet



Älskar dig!

Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0