Praise the lord

Blev sugen på godis idag, för första gången på typ 8 dagar. känner att jag är påväg tillbaka.. fastän att det inte känns i kroppen.
Som många läsare säkert vet så har jag magkatarr då och då, början på magsår. Det gör väldigt ont.. man kan inte sova, äta, slappna av.. det bränns och trycker och har sig. Har mest legat som en strandad säl i sängen.
Men nu är den nog på väg tillbaka.. får vi hoppas! Har fått tabletter av pappa idag och börjar äta mer och mer. Det märktes verkligen att jag inte hade ätit onyttigt på mer än en vecka när jag ställde mig på vågen och den visade 51 kilo. Usch nä.. lite till för min del tycker jag.

Imorgon ska jag strunta i att jag har ont och unna mig en klippning på stan, my följer med som sällskap :)
Det var ett bra tag sen.. kommer skämmas över mina toppar.. behövligt!
En uppdatering ifrån solen kommer imorgon :)

Kram på er!
/ Kim

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill seee! ;)

2009-06-28 @ 20:43:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0