Snart semester <3

Nu är flygbiljetten köpt och sommaren närmar sig med stormsteg. Magen börjar pirra så smått och dagarna är räknade igen. På Midsommar åker jag till Turkiet i ca en månad. Det ska bli så underbart! Har saknat min fina lilla stad, Mudanya.





Resan dit blir lång. Ca 12 timmar. Planen var fullbokade och jag får mellanlanda i Amsterdam innan planet mot Istanbul går. Jag får vänta i Amsterdam ca 5 timmar och jag landar mitt i natten på Ataturk, Istanbuls flygplats. Men vad gör man inte för kärleken? ^^


Så det ser inte ut att bli ngt midsommarfirande för min del, om jag inte tar en nubbe eller två på flygplatsen :)

På förmiddagen ska jag dock iväg med systrarna på vår årliga traditionella runda. Vi har åkt varje år sedan mer än 12 år tillbaka samma rutt med pappsen och letat blommor, samt varje år köpt glass i en och samma lilla stugbutik. Man blir aldrig för gammal för traditioner :)




Nu blir det jobb ett par timmar sedan ska jag träffa Mysing <3

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Oj, blir du borta sååå länge?....Kommer att sakna dig ju!!!!!



Mamsen

Postat av: Julia

Kan du inte berätta lite mer om Turkiet? :) Hur kommer det sig att du är där så ofta? Hur känner du dom som bor där nere? Kan inte minnas att du har berättat det någon gång? Självklart behöver du inte säga nåt mer ingående omd et om du inte vill ;)

2009-06-14 @ 22:28:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0