Torsdag

Kära läsare :)
En liten updatering från mitt liv.

Jag stormtrivs på jobbet. Sitter i receptionen o svarar telefon, hälsar, pratar med kunder och är allmänt social o trevlig (så gott det går) ^^
En riktigt härlig känsla att kunna hjälpa folk (över telefon ochi verkligheten). Man känner sig så nyttig, duglig, ungefär som att man har en plats nånstans, en mening :)
Man märker även att de som anställt mig är glada över en.
Stort tack till den gamla damen som gjorde min dag (vid lunchtid), om alla var lika trevliga som du!

Jag har precis stängt ner Sims3, Liza och Kim finns med i spelet självklart ^^
Vi lever i samma stad och hälsar på varandra ofta.
Jag har två små pojkbebisar, bor i en villa vid stranden och är lyckligt gift (efter många om och men hahah).
Var tvungen att stänga ner nu innan det blev för sent.

Nästa Måndag har jag och Sebastian varit officiella i ett helt år! Hoppas inte jag jobbar kväll då.

Elin är nere och hälsar på min Kimme :)
Snodde precis två kanelbullar extra ur köket som Elin gjort, muhah. Dom är ju så goooooa.

Nu ska jag lägga mig och spela lite Bejeweld på mobilen.
Sov gott!
Kramar
My

Kommentarer
Postat av: Marina

Herregud, först förstod jag inte att du pratade om spelet utan att din uppdatering om ditt liv var att du fått två tvillingpojkar och gift dig och skaffat hus!

2009-06-18 @ 07:02:37
Postat av: Marilyn

Klart att du har en mening i livet...en plats...som alla har....men jag förstår att det kändes jobbigt att inte känna att man var eftertraktad till att få nåt jobb....



UllaBella sekreterare....kan du ju kalla dig nu....



Älskar Dig!!! / Mamsen

Postat av: My

Marina - hahaha, oj jag kanske skrev det lite luddigt :D Vilken nyhet att komma ut med det!

2009-06-18 @ 11:54:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0