Turkiet <3

Har far ni en varm och mysig halsnıng fran Mudanya/Turkiet! <3 Har ar 30grader varmt, men da min lilla by ligger precis vid havet sa kanns det inte fullt sa varmt. İ dagarna ska det dock bli runt 36grader sa jag lar ju do en gang eller tva :)

Har ar som vanligt underbart! Jag kom till Turkiet i Fredags och har hunnit med en natt i İstanbul innan baten mot Mudanya gick i Lordags.

Idag har vi haft piknik ute i det grona och bara tagit det lugnt. Grillade kycklıng, mums!






Kvallen ska bjuda pa promenad runt hamnen vid batarna och kanske nagra ol i en mysıg turkisk pub. Mudanya visade sig vara en riktıgt popular stad bland bade Turkar och turister. Det brukar vara ratt folktomt har men nu nar sommaren kommit igang ar det fullt av folk overallt hela dagen och natten.

Hoppas ni har det bra dar hemma! Jag skickar pussar och kramar till min fina famılj som jag saknar sa!

Kram kram Lıza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Hej gum`s! Blev så glad när jag kollade er blogg....sååå himla mysigt ni har det....hälsa till Caner o hela hans familj.... saknar dig....men huvudsaken är att du har det bra....



Älskar dig så mycket det går!!!



Puss från mamsen....alla hälsar...

Postat av: I´m a devil angel in the world

Åh vill oxå till Turkiet!!

2009-06-22 @ 12:42:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0