Twilightfesten


Kim aka Alice

Mums!


Rosalie och Bella

Världens godaste kakor. Team Edward-hjärtan (fanns jacob också), äpplekakor, muffins och drömmar (om jag kunde drömma-relaterad)

Världens snyggaste tårtor!!!!!!

Här har vi supergoa Tanja (med hennes kusin Moa) :)

Här har vi handdukarna på toaletten :D

Ja det är bilder från toaletten, hahaha.

Det blev även lite vampyrrelateradtipsrunda där jag och mina tjejer vann varsin Twilightplansch och "The golden moneybag" :D

Jag glömde fota maten innan :( Det var italienskt (erhm, ni förstår varför hoppas jag =D) sviiingott!
Tack så hemskt mycket Tanja för att vi fick komma! Det var hur mysigt som helst.

Kramar
My

Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Gud vad fina tårtor!!!

Kim du var jättesöt som Alice ;)

Och du var dåklart jättesöt du med My!

2009-06-07 @ 14:49:01
Postat av: Isolda

Vad mysig den festen verkade vara vill också ha en twilightfest ;)

2009-06-10 @ 21:58:42
Postat av: Tanja

Är så glad att ni tjejer kom! Var verkligen super roligt :)

2009-06-11 @ 17:24:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0