blandade bilder

Okej.. jag har absolut inget att blogga om känns det som :)
Har plockat ut lite bilder från min mobil som jag kan visa.

Måste rekomendera det lilla kebab/pizza-köket "Campus" som ligger precis bredvid Kb på Bergsgatan i Malmö. Jag och Sebastian åt världens godaste kycklingspett-tallrik där. Det var så gott att jag dreglade. Det var tre grillspett, lite mer fetaost-sallad och lite mer pommes på tallriken. Kom inte på att fota förräns jag var mitt inne i griseriet ^^

55 kr. Ni som har vägarna förbi i Malmö mååååste äta här.



Sedan fick jag världens syn!
GB-GUBBEN har skaffat sig en fruga! Äntligen hittar han någon. Det har gått så många år och jag måste erkänna att jag tappat tron på att han någonsin skulle stadga sig :)
Han har synts överallt i Sverige så det är nog bara ren otur som gjort att han inte hittat någon i sin storlek.


Här står han inte lite nöjd och vinkar åt mig :)

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0