Dagens outfit

Här har vi en Dagens Outfit tagen inne på mitt gamla skolager. Bilden är inte från idag, men kläderna de samma. Bilden togs nångång förra månaden då jag fortfarande jobbade på Skopunkten.



Kofta - Vero Moda
Linne - H&M
Jeans - H&M
Stövlar - Skopunkten

Tyvärr lades våran söta lilla butik ner och vi blev alla omplacerade på nya jobb. Nu jobbar jag på Jerns i Malmö City. Liiite skillnad på både pris och kundkrets mellan Skopunkten och Jerns :)

Jobbet är än så länge nytt, och visst trivs jag jätte bra! Dock kommer stunder då jag saknar min "lilla familj" nere på Skopunkten.  Men så kommer det nog att kännas i framtiden för mitt nya jobb med, det är jag säker på :)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0