Dagens shopping

Idag blev det lite hem-shopping. Det blev färg på Biltema, chokladbrun spann med 2,5 liter färg i för endast 89kr :) Det ni!



Sen blev det ett litet besök på Rusta där det inhandlades tapet till mitt helt vita kök.




Svart-silvrig blommig tapet, sååå snygg! Ska ha endast en fondvägg med den för att piffa upp det lite. 119kr/rulle.



Sist blev det nya köksstolar Jysk. Läderlook för endast 250kr/styck. 4st blev det och till ett fyrkantigt svart bord, vitt porslin, mitt i övrigt vita kök, med den nya fondtapeten och svarta mattor kommer mitt kök bli skitsnyggt! Längtar tills allt är klart!


Ska måla stolsbenen svarta för att matcha till det rejält :)



Just nu har jag målat första draget på min fondvägg i stora rummet. Mer får göras imorrn.

Kram och god natt! / Liza

Kommentarer
Postat av: Wiola

Åh vad fint det kommer bli!!! :)

2009-03-09 @ 08:53:58
Postat av: Ida

!! Det låter jättefint! Du måste lova att lägga upp bilder när det är klart! :D

2009-03-09 @ 16:40:22
URL: http://kermiit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0