Dinner

Idag har jag varit med mina älklings systrar hela dagen.Vi har åkt runt i stan, handlat färg, ätit med papps samt målat min hall  ^^ Det är allt fina systrar jag har som alltid hjälper mig <3

Nu sitter jag här o äter en sen middag bestående av egengjorda klyftpotatisar och världens godaste bernasisås! När jag var utomlands sist för 2 veckor sedan så bodde mina systrar i min lägenhet. Närj ag kom hem fann jag en suspekt burk med sås i. Första gången jag smakade den så dog jag! gaaaaah, vilken god sås!


Lohmanders Bernaisesås



Nu blir det lite sökning på Blocket, kanske finner jag min tvbänk idag? Hmm...

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Erika

Den där såsen är "to die for" HAHA :D

2009-03-17 @ 16:58:02
URL: http://pirrs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0