en bild säger mer än tusen ord

Nu är jag hemma.
Igår när jag och tjejerna kom hem från "avslutnings cermonin" så började vi gråta. Direkt när vi gick in på hotellrummet så bara brast det. Jag har utan tvekan haft den bästa tiden i hela mitt liv. Har aldrig haft såhär kul eller fått såhär många drömmar i uppfyllelse.

Tog 2 tåg, 2 tunnelbanor, 1 flyg och 1 taxi för att komma dit. Men det är så värt alltihop att jag bara vill skrika :)
Ni kan omöjligt förstå om ni inte varit där.


HÄR ÄR JAG OCH PETER FACINELLI aka DR CARLISLE CULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Och ja jag kramar om hans midja så in i helvete ^^)
Berättar ALLT imorn och imorn, imorn, imorn, imorn, imorn imorn och imorn.

Nu måste jag smälta allting, gråta lite, önska mg tillbaka och ladda inför storbloggningen.
JAG DÖR!

kramar
/ My


Kommentarer
Postat av: Tanja

Du ser ut som en filmstjärna My :).

Vill veta allt :D

2009-03-02 @ 23:17:27
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: moa

:D:D:D:D:D:D:D suttit och kollat på min bild hela kvällen, vill bara tillbaka. herregud

2009-03-02 @ 23:20:11
Postat av: My

Tanja - Oh tack snälla du! Ska berätta så mkt jag kan komma ihåg :D Kramar!

2009-03-02 @ 23:21:00
Postat av: Marilyn

E sååå glad att ni e tillbaka....men jag e oxå glad o väldigt stolt över er för att ni tre fixade det här med att ta e fram alldeles själv....måste ha varit alldeles underbart där...orden bara bubblade ur dig My när du kom hem....Älskar dig!!!!!

Postat av: Marina

Men hallå! Uppdatera nuu! =D

2009-03-03 @ 10:50:17
Postat av: Julia

Fick nästan lite andnöd när jag såg den bilden.... uppdatera mycket mycket mycket om allt som hänt, är jättenyfiken! Tänk på oss som inte kunnat vara där! ;)

2009-03-03 @ 12:23:49
Postat av: My

Julia - Jag hade andnöd ungefär 3 dagar i sträck. Det var helt makalöst! :) Självklart ska jag uppdatera så mycket jag kommer ihåg :D

2009-03-03 @ 12:38:54
Postat av: Sandra

Nej gud vad avundsjuk jag blir nu!

2009-03-03 @ 18:14:00
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Mia

Shit, så avundsjuk man kan bli xD Så kul ni har haft!!

2009-03-04 @ 11:56:32
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

coolt!



p.s fan vad ni matchar! XD d.s

2009-03-04 @ 21:36:24
Postat av: Anonym

jätte fin bild=)

2009-03-05 @ 11:52:45
URL: http://smilinggirl.blogg.se/
Postat av: amanda

(en fråga; vad heter typsnittet som du skrivit till bloggnamn på bilden med? Måste ha det, hahah!)



Å HERRE GUD!!!! JAG KAN INTE BESKRIVA MED ORD HUR OTROLIGT ANIS JAG ÄR PÅ DIG! EFTER ATT HA SETT ALLA BILDER PÅ DIN BLOGG, ÄR JAG NOG HALVDÖD NU. HAR FAKTISKT FÅTT "ANDNÖD" ETT PAR GÅNGER! Å HERREGUUD! TYP VÄRLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA!!!! ¨ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! HAHA!

2009-03-29 @ 17:38:50
URL: http://amandaolivia.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0