Fynd

Nu när Kim äntligen kommit hem med vår gemensamma digitalkamera så har jag äntligen kunnat fota mina två fynd jag gjorde i det nyöppnade köpcentret Entré i Malmö. :)


Denna Barbie-rosa bikini fyndade jag på Cubus (25% rabatt under öppningsdagen)
Överdelen - ca 120 :- (utan 25% rabatt)
Underdelen - 99 :- (utan 25% rabatt)

Mitt andra fynd blev denna vårjacka från Vila. (Det står HM på galgen men låt er inte luras ^^) Den kostade endast 200 Kronor! Ett riktigt fynd vill säga. Riktigt snygg är den på, också.


Nu måste jag skynda till tvn och se 'Spårlöst'.

Ha en skön kväll kära läsare!

/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

När är det frågestund? =)

2009-03-24 @ 09:39:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0