hjälp!



när vi var i new york så köpte jag denna skönheten i rosa och i svart.. men nu har jag gått ner och de passar inte längre.. fanns bara i storlek m på forever 21 men jag ville ha dom ändå, satt precis uppe men nu kan jag inte ens förlita mig på att mina bröst håller klänningen uppe, haha :)

tänkte kolla om det finns någon som har någon idé för hur man kan sy in den eller dylikt?
har haft säkerhetsnålar men det förstör sidentyget..
det är som sagt en väldigt svår klänning att sy in, med veck och allt vad det är..snyft



/ kim

Kommentarer
Postat av: Kinga Dukaj

hej Kim... du borde kunna sy in klänningen lite i båda sidorna, klänningar har oftast en huvudsöm i ryggen, eller en i vardera sida..

vänd klänningen ut och in och sy in den, men mät ordentligt så du slipper förstöra tyget genom o sy flera ggr

kram

2009-03-10 @ 22:00:15
URL: http://kingadukaj.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag hade kunnat ta en titt på den och se vad man kanske kan göra :) lättare att se i verkligheten än på bild. Studera trots allt sömnadsskit i tre år :P

2009-03-11 @ 00:15:43
Postat av: Kim

Hade du orkat? det vore jätteschysst! =)

2009-03-11 @ 00:20:45
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0