Lite inrednings-tankar :)

Sitter och spånar lite smått på mitt lilla kök. Snart ska brorsan hjälpa mig att tapetsera. Såå bra det kommer bli!



Mitt kök som går i helvitt kommer ha en mörk svart/silvrig fondvägg, med svart köksbord och mina vita skinnstolar.





Dock vill jag inte ha det för dystert, utan tänkte piffa upp det hela med en färg till. Funderar på baby-rosa. Äntligen kan jag bestämma själv och ha rosa om jag vill, hihi.

Sökte lite snabbt på Ebay och kom fram till att om du vill ha ett rosa kök kan du utan problem få det på Ebay :) Här är lite saker jag föll för. Åh, om jag ändå hade obegränsat med pengar!




















De mesta kostar runt hundringen.

Nej, riktigt så här mkt rosa tänkte jag inte ha :) Kankse några handdukar, en diskmedelspump, grytvantar och en och annan kopp. Det räcker gott och väl :)

Men micron är jag sååå kär i!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: fanni

micron var ju jättesöt!! =)

lycka till med köket, blir nog hur mysig som helst!

kram

2009-03-23 @ 21:48:29
Postat av: mamsen

Oj, så fint Liza....ja det e väl skönt att kunna bestämma själv om man vill ha ett rosakök....



Puss från Mamsen

2009-03-24 @ 09:07:03
Postat av: Samantha

Var har du köpt tapeten?

2009-03-28 @ 16:40:44
Postat av: Mimmi

Kika gärna in på min blogg där jag också bloggat om (bl.a.) rosa kök :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0