Maskerad

Igår var jag och mina närmsta vänner på maskerad. Det var en super skoj kväll! Mycket drinkar, mat, mycket folk, schlagerfestivalen på stor tvduk samt schlagermusik i högtalarna :)



Jag lånade Kims kostym och kom utklädd till Mimmi Pigg, jag älskar den klänningen! Såå söt ^^  Mina närmsta vänner, Veronika och Stephanie kom utklädda till GI Jane samt troll :)







Jag älskar er mina vänner! I över 13 år snart har vi varit bästa vänner och än idag är ni dom som står mig närmast. <3 <3



Tack för en jätte kul kväll!



Har nyss kommit hem från jobb, ätit lite middag och just nu ligger jag i sängen med mjukisbyxor på och funderar på om jag ska ta mig en liten lur? :)

Vi hörs senare mina vänner!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Wiola

Åh vilken fin utklädnad! Passar ju perfekt till ditt lockiga hår också! :D

2009-03-15 @ 18:22:02
Postat av: Seyma

hej, såg sin kommetar om att du hadde träffat Kelan och Peter.. Fett kul, när träffade du de och var?

2009-03-16 @ 07:57:23
URL: http://twiiilight.blogg.se/
Postat av: Marilyn

Så fina ni e, tror att ni hade roligt...



Älskar dig!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0