öppningscermonin

Här är bilder från öppningscermonin. Två stora tvskärmar hade ett trummande ljud och alla 900 satt på sina stolar och var mega-exalterade. Fotoblixtrar for över rummet i över en kvart bara på de tomma stolarna med deras namn på.
Efter en stund så kom alla skådespelare in en efter en. (Det var här jag sträckte ut handen :D och alla tog den)
Jublet var makalöst. Dom som arrangerade evenemanget fick ett flertal gånger uppmana oss att sänka volymen. Dock kände inte jag mig direkt träffad.
Jag försökte att fota skådespelarna när dom halvsprang till scenen bredvid mig. Skitsvårt då kameran först ska fokusera,  blixten ska sega sig och allt annat mög. Men några bilder fick jag på dem :D


Deras platser. Från vänster Angela Webber, Emmett Cullen, Carlisle Cullen, Alice Cullen, Eric Yorki.

Kellan Lutz (FÖRSTÅR NI HUR NÄRA JAG VAR DEM :') )

Christian Serratos

Ashley Greene

Eric Yorki (hemskt tråkig bild :( )

Peter Facinelli

Här hälsade dom oss välkomna och pratade lite om helgen.

Bilder från de stora tvskärmarna på sidorna



Efter denna hälsning så var det "la push"-fest :D
Ska försöka lägga in lite bilder på det också.

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0