planer planer planer

(Har lite kläder att fota från Entré men Kim har snott digitalkameran till Elin så får vänta tills hon kommer hem till kära Malmö igen)

Har precis kommit hem från strandiga Höllviken där min fina Sebastian bor :)
Blev en liten spontanträff igår. Är så sällskapssjuk att det är skadligt. Räcker att det gått en kväll så får jag spel. Gick till och med så långt innan att jag kontaktade Kim via sms bara för att ha någon att prata med ^^

Idag blev det lite kramar, cykling (!!), Halo Wars och en massa spöande i ett fightingspel (resulterade i en blåsa på tummen, men det var det värt). Ikväll väntas systersällskap, Kompismys, Lizas spelning och en liten cider. Ska bli kul att äntligen få se Liza uppträda igen med sitt band! Har gått alldeles för lång tid sedan jag var där! Ska stå o le som en stolt syster =D

Nu ska jag lägga mig i badet och sen kommer Liza för att hjälpa mig med middagen.

Ha en skön kväll allihop!


Jag, gammal bild.


Kram
My

Kommentarer
Postat av: Wiola

Vad mysigt det låter :D helt underbart. Jag är också sjukt sällskapssjuk!

2009-03-22 @ 00:48:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0