signering


To My - Much Love, Peter Facinelli

Dagen efter så hade jag och min grupp 17 signering med Peter. Ungefär 400 pers hade det också så det blev lite kaotiskt men när det var vår tur så tittade han upp två gånger och log. Han frågade hur vi mådde med ett ängla-smile och vi fick fram att vi aldrig mått bättre :D
Han log ännu mer och skrev denna söta hälsning till mig. Istället för bara "love" så blev det "much love". Gahh.

Vi träffade honom i korridorerna ett par gånger under veckan när han skulle smyga undan alla galna fans och då hälsade han alltid på oss.

att INTE jaga dom ger så mycket bättre resultat än att stå o skrika när dom närmar sig :)
Har gjort så mycket som de flesta på eventet inte gjort.

Vet inte vad jag mer ska säga om Peter, hmmm..
Är det något ni undrar så fråga :D
och JA han luktar skitgott ;D

Skriver såklart mer senare när jag kommer på något.
Tar en person i taget i bloggen. Blir enklast att komma ihåg då.

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0