Systrar <3

Vad skulle jag gjort utan mina underbara systrar?

Vi hade en supermysig dag idag! Det blev diverse målning och sprayning av möbler till min lägenhet, tillsammans med chips, läsk och ballerina-kex :)

Kim är fast bestämd med att inte måla över mitt tjejansikte på hallväggen. Så hon gjorde ett tappert försök och målade henne från mögel-grönt till metallic-guld:) Det blev faktskt mycket snyggare! Till en beige vägg så blir det nog rätt fint. Tack gumsen <3<3



Nu blir det sängen, 5 dgr arbetsvecka framför mig! Sov gott!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: linnea

Väldigt snygg med en sån detalj på väggen :)

2009-03-11 @ 13:40:03
URL: http://twerds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0