Tisdags-kväll

Här sitter jag i min lilla lägenhet och undrar hur jag ska få tiden att gå ikväll. Ska jag baka ngt? Kanske städa? Eller rent av bara strunta i allt och titta på tv? Usch, beslutsångest ^^

Imorse var jag uppe me tuppen och tvättade. Varför är det alltid så att när man behöver tvättid som mest så är det bara mornar kvar? Åhhh... Var så trött 7:45 i morse :) Började jobba vid 10:45, så det blev att hänga upp allt på tork uppe i lägenheten! Här virvlar det av trosor och strumpor ända upp i takkronorna, haha.

Jag ska ju resa iväg en liten tripp till utlandet på Fredag så kanske man skulle ta och packa?

Äh! Jag struntar i allt och Ebay:ar lite istället! :)

Kram och god natt på er! Liza


Jag in pose-action på mitt förra jobb, Skopunkten (rip)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0