uppdatering

gud vad länge sedan det var sedan jag uppdaterade, känns som om att jag liksom de andra är inne i en twilight-dvala. trodde aldrig att jag skulle gå och bli besatt av böcker och filmer men det gick. men hur kan man låta bli när edward avbildas så himmelskt rent textmässigt och bildligt i filmen och när alice är så snygg så man dör?
längtar tills den fjärde boken släpps på svenska och tills den andra filmen släpps i november.

ett till event hålls i oktober, får se vad vi gör då. vi funderar på att fly till norge och arbeta där i ett tag.. men vi pratar absolut om eventet. blir riktigt sugen nu när jag får höra om hur detta eventet var..

såhär hade det ungefär sett ut om jag hade varit med i helgen:



haha! hade förmodligen dött och kommit till himlen?


hm, får ta och uppdatera om något annat än twilight. känns som om att bloggen behöver vädras ifrån twilight lite ibland.

jag har också hört rykten om att en viss saknad syster kommer att blogga här idag!  ;)

/ kim

Kommentarer
Postat av: Julia

Äh kör på med Twilight det funkar finfint det med ;) Trodde du också skulle på eventet, hur kommer det sig att du inte åkte?

2009-03-04 @ 19:59:06
Postat av: Kim

Julia - My, moa och nathalie beställde biljetterna ganska tidigt, innan jag hade läst böckerna och själv blivit besatt. Annars hade jag åkt med :)

2009-03-04 @ 21:18:51
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0