Gårdagen


Kvällen igår började på puben Barcelona där jag och min Nathalie tog Cider och Öl.

Den fortsatte sedan till Paddy's (pub i Malmö där lisa spelar med sitt band)

Blev en hel del knasiga bilder. Blir alltid så när man vill skojja runt. :)

Sen började Soul Attic spela!

Gryyyyyyymt drag, låtarna som spelades var allt från Justin, Madonna till Beyonce.

Liza bjöd upp mig på scenen så jag fick sjunga lite Lady Ga Ga. SJUKT ROLIGT!! helt galet. Älskade hur alla i publiken hejjade på en och stod där nere med stora leenden. Ah! Nu förstår jag precis hur Liza och Anna känner det. Så jäkla kul!



Kvällen slutade klockan två efter att publiken ropat in Soulattic att sjunga en låt till =D
Vi tog bestämda steg till ett internetcafé där ett gäng roliga pojkar satt och spelade lite datorspel. Sebastian var såklart en av dom, hih. Jag och Nathalie trippade in lite tipsy i testosteronrummet och tog över lite kontroller. Zombiespelet som jag fick prova fick mig nästan att börja gråta av panik. Hatar när saker kommer springandes mot en, uhhhh. Men Kul var det ändå.

Tack för en helt underbart rolig kväll, Nathalie !
Nu har jag träningsvärk i hela kroppen, hahaha.

/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

Älskar hur ni njuter av livet och inte förväntar sig att någon ska se till att det blir njutbart åt er. Kram :)

2009-03-23 @ 07:00:58
Postat av: My

Marina - Oh tack! VIlken härlig kommentar :) Det är precis så, man får ta det spontana och göra ett stort kalas av det. Man mår alltid bättre av lite oväntat skoj :) Kram på dig

2009-03-23 @ 12:21:16
Postat av: Liza

Haha, där är ju jaaaag! ^^ ÅH; va KUL att ni kom!!Det var suuuper skoj ju! :D:D:D

2009-03-23 @ 20:17:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0