Lite blandat twilight



Ojojoj, nu har jag fått alla foton från eventet :)
Tänkte visa lite autografer och gruppbilder. Här har vi det sista gruppsnacket med alla skådespelare. Dom var så jäkla roliga att lyssna på. Kellan och Peter skämtade var tredje sekund och ibland sköt även Justin in några små kommentarer.
Vi i publiken fick Justin att säga "La push baby, it's la Push" och "I's a WOOORM" hahahah. Tror jag skratta så jag grät. Han levde sig in i det så mycket =D
Vi fick även Peter att säga den dundersexiga meningen "Animalattack..." 2 gånger! Maahhh, alla tjejer stönade i publiken och sen skrattade vi åt det höga stönet.
Dom berättade om sina privatliv, roligaste tabben under filminspelningen av Twilight o.s.v.
Kan avslöja att den roligaste tabben gjorde vår alldeles egna Edward =D Fast kan inte berätta helt för den hänger lite i samman med newmoon-tankarna också. Svårt att förklara.


Här har vi Angela Webber aka Christian Serratos och Eric Yorki aka Justin Chon. Fick faktiskt en kram av justin :)
"Christian <3"
"2 My, I love your name. / Justin Chon 2009 - 2 - 28"


Här har vi även den fina Alice Cullen aka Ashley Greenes autograf :)
"My. xo, A Greene <3"

/ My

Kommentarer
Postat av: Nicole

Oh jo men snälla, vad var det han gjorde?

Svarar du i min blogg så godkänner jag inte kommentaren istället så att ingen ser ? ;)

2009-03-12 @ 17:34:27
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Julia

Mwaaah! Vill veta vad han gjorde ^^

2009-03-14 @ 13:14:18
Postat av: Alexandra

Jikes vad jag är avundsjuk!

2009-03-28 @ 19:06:17
URL: http://cleopatravii.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0